Beautiful boy



Handling
: Samma sekund som polisen knackar på familjen Carrolls dörr, vet Bill och Kate att ingenting kommer att bli sig likt igen. Deres ende son är död - efter att ha utfört en skolmassaker. Men livet måste gå vidare, hur obegripligt det än må vara. "Beautiful Boy" är ett prisbelönt drama om vad som sker när livet slås i spillror - om skuld, saknad och, slutligen, hoppets och kärlekens obevekliga kraft.

Skådespelare: Michael Sheen (Bill), Maria Bello (Kate)
Längd: 1 timme 40 minuter
Min åsikt: Jag gillade inte alls den här filmen. Jag tycker den var riktigt dålig. Handlingen var bara allmänt seg och man visste redan från början hur den skulle sluta. Såna filmer är inte intressanta för mig och jag var nära på att stänga av den flertalet gånger. Men jag valde att se klart den eftersom det kanske skulle hända värsta grejen.. Well, it didn't. Den verkade spännande och gripande, men jag tycker inte att den var det. Jag tycker att det var waste of time att se den här filmen.
Betyg: 0 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0