Camp Rock 2



Handling
: Fortsättningen på den första filmen där hela gänget samlas igen för att ha sitt roliga sommarkollo som heter Camp Rock. Problemet är att denna sommar har ett annat kollo vid namn Camp Star som är på god väg att konkurrera ut Camp Rock!

Skådespelare: Demi Lovato (Mitchie Torres), Joe Jonas (Shane Gray)
Längd: 1 timme 37 minuter
Min åsikt: Jag tyckte utan tvekan att den här filmen var mycket bättre än den första. Jag såg helt ärligt inte ens att det var Mitchie. Blev helt mållös. I alla fall, filmen är som sagt lite nördig, men den är sådär gulligt nördig att man ändå är lite kär i den. Musiken var bättre, låtarna var roligare och en av mina favoritlåtar är med i den här låten. Jag tycker absolut alla som har lite tonårsnördighet i sig ska se den här filmen, för den är faktiskt bra. Även om den även den här gången är förutsägbar. Man bryr sig liksom inte.
Betyg: 4 av 5
Jag försökte hitta en bra trailer, men alla var på typ tyska eller något annat språk. Så denna blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0