Friends with benefits

Handling: Jamie, en ung kvinnlig headhunter från New York, och art directorn Dylan från Los Angeles börjar lära känna varandra när Dylan får ett jobberbjudande från i New York. De blir kompisar och efter ett tag bestämmer de sig för att bli sexpartners, men det blir mer komplicerat än de tänkt sig.

Skådisar: Justin Timberlake (Dylan), Mila Kunis (Jamie)

Längd: 1 timme 49 minuter

Min åsikt: Jag föll direkt för den här filmen och tycker verkligen att alla borde se den. Den var rolig, romantisk och man kunde verkligen sätta sig in i filmen. Det här är min absoluta favoritfilm för tillfället, och jag kommer se den många gånger till efter det här! Den var dock lite förutsägbar, men det gör ingenting, eftersom den var söt och man tyckte om den även om man förstod hur det skulle sluta! Vill man gosa ner sig och se en film med humor och kärlek i så tycker jag defenitivt att den här är det perfekta valet. Och sen gör det ingenting att Mila Kunis är så vacker att man slocknar och att Justin är så snygg att man dreglar lite. ;)

Betyg: 4,5 av 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0