Group sex



Handling
: Andy är less på ungkarlslivet och att springa runt med sin sexfixerade kollega Jerry. En kväll ser han den vackra sångerskan Vanessa och blir blixtförälskad. Övertygad om att hon är den rätta följer han efter henne - och hamnar mitt i en terapigrupp för sexmissbrukare.
Skådespelare: Josh Cooke (Andy), Odette Annable (Vanessa), Greg Grunberg (Jerry)
Längd: 1 timme 29 minuter
Min åsikt: Jag gillade inte riktigt den här filmen. Den var så himla hoppig och förutsägbar, och rent ut sagt helt galen. Men den hade sina roliga stunder och jag skrattade ändå. Det var en helt okej film, men ingen film jag skulle rekommendera om någon frågar efter en bra film. Den var förutsägbar, och det var väldigt mycket snack, men det hände ändå inte så mycket. Det var liksom ingen handling, bara att han skulle få tjejen.
Betyg: 2 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0