Hata Göteborg



Handling: Hata Göteborg är historien om ett grabbgäng där vänskapen mer börjat likna en terrorbalans och slagsmålen blivit viktigare än fotbollen. När göteborgaren Isak dyker upp och visar att det finns mer i livet börjar det hända saker i gänget. Hata Göteborg - En dramakomedi om manlighet när den är som allra sämst.

Skådespelare: Andreas Karoliussen (Johan), Nicolaj Schröder (Jonas), Alexander Stocks (Isak) m.m

Längd: 1 timme 22 minuter

Min åsikt: Jag tyckte filmen var helt okej, eller den var nog bara okej. Jag gillade Isak jättemycket, tyckte han var riktigt skön. Men filmen hade typ ingen handling, och typ inget slut, så jag fattade den inte riktigt. Om det ens finns något att fatta i den? Det kanske bara är en film om hat. Jag tycker inte att den var värd att se. Den var sjukt konstig och jag förstod den inte. Då finns det andra filmer jag hellre ser, som är mer värda att se än denna. Men det är en klassiker, alla snackar om Hata Göteborg liksom..

Betyg: 2 av 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0