Sex drive



Handling
: Vissa saker är värda att köra långt för … Om man som Ian är 18 år och känner sig som USA:s sista oskuld gör man desperata saker! Och innan man vet ordet av har man stulit sin brors sportbil och kört 80 mil för att träffa sin - påstått - sexiga nätkärlek …

Skådespelare: Josh Zuckerman (Ian), Clark Duke (Lance), Amanda Crew (Felicia)
Längd: 1 timme 49 minuter
Min åsikt: Det här var en typisk film för mig. Jag skrattade högt flera gånger. Den var lite nördig, men jag tycker ändå inte att det var något som störde eller gjorde filmen sämre. Alla som har lite halvkonstig humor borde se den här filmen, och garva! För den var sjukt skön faktiskt! Jag kommer absolut se den igen, även om det alltid hände massa "bisarra" saker i filmen, men det förstod man innan eftersom det är lite av en sån film. Men ändå superskön!
Betyg: 4,5 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0