How do you know



Handling
När den professionella softbollspelaren Lisa plötsligt förlorar allt inleder hon en romans med baseballstjärnan och kvinnokarlen Matty. Innan det hinner bli allvar mellan dem träffar Lisa även George - en affärsman som försöker få ordning på sina problem med sin far och rättvisan. Precis när allting håller på att rasa samman så händer det oväntade..

Skådisar: Reese Witherspoon (Lisa), Owen Wilson (Matty), Paul Rudd (George) och Jack Nicholson (Pappan)
Längd: 1 timme 55 minuter
Min åsikt: Jag tycker att filmen var så otroligt charmig. Den var dock lite förutsägbar, men vill man se en romantisk, mysig film så är det här verkligen rätt film att se. Det enda minuset jag kan komma på är att den var lite seg då och då, men det är mycket humor i den och jag skrattade högt flera gånger. Samtidigt som den var väldigt söt och rar. Absolut värd att se om man inte är så kräsen när det gäller filmer och inte har problem med klyshiga kommentarer.
Betyg: 3 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0